[Polska]System Autoryzacji Kart P?atniczych
System Autoryzacji Kart P?atniczych umo?liwiaj?cy realizacj? p?atno?ci przez klientów za po?rednictwem telefonu z udzia?em tzw. "czynnika ludzkiego" jak w systemie IPPS z eliminacj? konieczno?ci jawnej prezentacji danych krytycznych podlegaj?cych szczególnej ochronie w procesie autoryzacyjnym tj. numeru karty p?atniczej.
System IVPS stanowi funkcjonaln? i technologiczn? integracj? systemów IIPS, IPPS (z wszystkimi w?a?ciwo?ciami charakteryzuj?cymi te systemy - opisanymi powy?ej), Systemu Interaktywnych Odpowiedzi G?osowych (IVR - ang. Interactive Voice Response) oraz systemu UNICALL CTI (autorskiego rozwi?zania informatycznego firmy Webtel Sp. z o.o.- systemu dedykowanego integracji systemów komputerowych z serwerami telekomunikacyjnymi (infrastruktur? teleinformatyczn?) - klasy CTI).
Pracownik dedykowany procesom zbierania i weryfikacji danych niezb?dnych w procesie autoryzacyjnym jest upowa?niony wy??cznie do gromadzenia informacji teleadresowych oraz dotycz?cych zamówienia. Akceptacja kwoty p?atno?ci oraz wprowadzenie numeru karty p?atniczej odbywa si? z pomini?ciem udzia?u "czynnika ludzkiego" za po?rednictwem systemu IVR (poprzez interakcj? systemu z klientem poprzez aktywowanie przycisków numerycznych np. klawiatury telefonu - sygna?ów DTMF), co wydatnie wp?ywa na bezpiecze?stwo danych oraz zachowanie wysokiego poziomu zaufania klientów.
Zasadnicze nurty zastosowa?:
o Call Center (Contact Center)
o Biura (Dzia?y) Obs?ugi Klienta
Przedstawione powy?ej charakterystyki opisowe Systemów Autoryzacji Kart P?atniczych wskazuj? na znacz?ce ró?nice pomi?dzy nimi w zakresie zasadniczego zbioru procesów funkcjonalnych zwi?zanych z gromadzeniem i walidacj? danych niezb?dnych w procedurach autoryzacyjnych.
Przedstawione ró?nice warunkuj? zakresy zastosowa? poszczególnych rozwi?za? i jako takie zosta?y podyktowane konieczno?ci? przystosowania oferty produktowej firmy Webtel do ró?norodnych, zmiennych w czasie i nieustannie ewoluuj?cych potrzeb klientów i partnerów.
Przyj?te na etapie prac analityczno-projektowych koncepcje architektoniczne i technologiczne w odniesieniu do czynno?ci implementacyjnych zapewniaj? mo?liwo?? rozbudowy, przebudowy - dostosowania produktu do ró?norodnych kryteriów realizacyjnych, czego dowodem jest zadowolenie naszych klientów oraz stabilno??, wydajno?? i niezawodno?? produktów oferowanych przez firm? Webtel.
Dodatkowe informacje:
Model/Numer produktu: | IVPS Interactive Voice Payment Serv |
Cena: | Zapytaj o cenÄ™ |
Kategoria: Informatyka -> Oprogramowanie
Webtel - Interactive Solutions
|
Ulica: | M?ynarska 42 |
Miasto: | Warszawa |
Kod pocztowy: | 01-171 |
Region: | mazowieckie |
Kraj: | Polska |
Telefon: | +48 22 2574300 |
Faks: | +48 22 2574301 |
|
|
Osoba kontaktowa |
ImiÄ™ i Nazwisko: | Bartosz Ratajewski |
Telefon stacjonarny: | +48 22 2574326 |
|